Saturday 24 May 2014

Mimpi.....Yasmin....

Mimpi...

Dalam bahasa English disebut : DREAM
Dalam bahasa Sepanyol disebut : SONAR
Dalam bahasa Tamil disebut : सपना
Dalam bahasa Cina disebut : 夢想
Dalam bahasa Korea pulak disebut sebagai   :꿈


Dalam entry yang  aku nak terbitkan kali  ni mengenai tajuk  yang ada diatas iaitu  MIMPI.. mimpi ni datang bila kite tidur ,membungkang, (rasanya tak perlu aku jelaskan kot)... hehehe...
dalam mimpi macam2 kite boleh tengok.. ada yang baik, ada yang tidak baik...

macam aku jugak, hari2 mimpi... tapi... ade satu mimpi yang aku rasa pasti, benar dan bukan mainan tidur aku.. berlaku pada malam Jumaat 23/05/2014 Khamis,..aku bermimpi bertemu dengan seorang gadis yang membuat aku termenung di dapur, kedai gunting rambut(sampai terlepas giliran) ..ya aku ingat... ketika itu dia sedang duduk disuatu tempat..(tidak jelas kawasan latar belakang)....tapi... aku cam dan tahu susuk wajah gadis itu.. ,
Betul, ia tunduk sedikit ketika itu..mulutnya tidak berkata cuma matanya seperti merenung kebawah..seperti sedang memikirkan sesuatu..
 walaupun aku tidak nampak  brances (pendakap gigi) arwah.. aku pasti , aku pasti apa yang aku lihat dalam mimpi itu adalah sahabat  yang bernama Yasmin Binti Johan.. ya!, aku tidak ragu2 dan syak... aku pasti dia...

Ketika itu.. Aku melihat dirinya dihiasi dengan pakaian serba putih( baju kurung).. di tudung nya aku lihat ada permata yang berkilau2.. dan yang pasti... wajah dan dirinya berseri.. bercahaya..Subhanallah. ..

Ini bukan rekaan aku atau sekadar copypaste#... tapi ini benar-benar yang terjadi pada diri aku...Aku berharap agar dapat bertemu dengan arwah semula..Aminn... Moga ade Hikmah yang Baik yang Arwah mahu tunjukkan pada Aku dan kite semue...


Insyallah...


Yasmin Binti Johan (Yasmin J Hunwick)
22 Februari 1995 - 3 Jun 2012
Al- Fatihah....

No comments:

Post a Comment