Friday 15 November 2013

Tentang aku....

Selamat malam jumaat............. erghhh.... MALAM JUMAAT??????? APA???????? (tengok tingkap sambil mulut dok baca ayat quran)..... seram tak hangpa... mesti lah kan.... sebab malam ni malam jumaat... Yang baru kahwin tu... pahem2 la....
sebenarnya aku nak kongsi sikit ... alllaa... sikit je.... sikiiiit je... urhhgghh...!

macam perempuan pulak nak manja2 (muntah darah 5 Botol) hahahaa.......

saja _saja jaaa...


okey ade benda yang korang mesti tak tahu ... dan akan fikir urgghh syuk mereng lagi xhensem ni macam tu ke...???

suka makan daging atau ayam separuh masak ( yang ade darah sikit3 tu )
suka makan kerepek kelate yang makan dengan budu tu mentah,,, (urghh macam sama je yang atas)...krik3..............
aku ni sering lupa bila dekat mana2 ja.... xpercaya? suruh aku detak hp(handphone)dekat mana2... nescaya 5 minit ja... aku dah lupa detak dekat mana...... lepaih tu mulaa laaa... kelang kabut dok cari ...

aku ade ramai adik dan akak angkat... tp sorang dua ja masih still contact... :)
aku suka gadis pakai cermin mata(walaupun mak aku xsuka dan kata kalau xpakai nampak lain muka)...
tapi takpe, memang aku suka gadis macam tu sebab sangat3 lahhhhhh COMELLLLLL.....
Peha goreng ayam? Ayam goreng peha? Goreng peha ayam? eh mana satu ni??? tu lah kegemaran aku peha ayam...

erm apa lagi ya? ok yang paling penting,,,, aku tak pernah LULUS subjek MATHEMATICS... hahahahahaha.......

No comments:

Post a Comment