Wednesday 20 November 2013

Kolej Universiti Islam Melaka (KUIM)

Ada apa pada Nama tajuk diatas????....
Oh ya... itu adalah sebuah Kolej dan Universiti di sebuah tempat di Melaka.....

Sebab ape aku citer pasal kolej tu ... sebab aku akan menenpuh alam baru dekat sana pada 2/12/2013...

tik...tok...tik...tok...


masa berjalan je...


ada lagi 1 minggu 1/2 je lagi sebelum aku berangkat kesana....

Ya Allah... takut ada , risau ada.....(takut kena ragging)...

tapi semangat belajar balik tu berkobar2 dalam dada ni....

Kolej ni terletak di Sungai Baru, bersempadan dengan Port Dickson..... kalau macam aku ni...  yang duduk dekat Seremban... lebih kurang dalam 2 jam kot nak sampai sana.....


ini logo rasmi Kuim :








sekian.... pendek kan entry ni.. Insyallah dah mai sana t aku snap2... dah snap2 t aku akan tunjukkan semua kawasan... okey? :) hehehe Assalamualaikum .....

No comments:

Post a Comment